online zijn op je website


Je bestaande klanten, of potentiële klanten, surfen op je website en bereiken meerdere verschillen tot voor kort zijn de eerste 2 die nog steeds veel worden gebruikt, namelijk vaste lijn en fax, nu dood. Fax wordt praktisch helemaal niet gebruikt en oproepen vanaf vaste lijnen zijn niet praktisch, goedkoop of modern. En ook de tijd van vandaag gaat niet over het leven persoonlijke communicatie.  
communicatiekanalen evolueren echter zeer snel en er zijn talloze manieren waarop klanten contact met je kunnen maken. Dit kunnen smartphones, e-mailcorrespondentie, contactformulieren, Facebook-pagina \’ s, Skype, Viber of discussieforums zijn.
on-line prodej

maar het is zeker beter om niet te wachten tot klanten je vraag sturen. Effectiever is om er zelf mee om te gaan! Fris, actief en op het moment dat ze je website bezoeken en bekijken! En hier worden nieuwe kansen geopend.

1 van hen is communicatie in de vorm van online chat. Communicatie is sneller, flexibeler en gericht op de juiste klanten op het juiste moment. Potentiële klanten kunnen onmiddellijk vragen beantwoorden of wachten om berichten via e-mail of Facebook te beantwoorden zonder vragen te stellen of iemand te bellen. Zo vervangt online chat vrijwel de rol van retailers in fysieke winkel showrooms, die veel klanten missen bij het online winkelen.Het lijkt misschien onpersoonlijk voor je, maar dat is wat de huidige tijd en internetgebruikers willen. Dat is de basis van moderne communicatie.
nákup rodiny
als u besluit om online chat op uw website te implementeren, moet worden opgemerkt dat de effectiviteit ervan vereist dat u communiceert met klanten die kunnen helpen bij klantbeslissingen en passende antwoorden kunnen geven op vervolgvragen. Vergeet ook niet de juiste reactietijd, die zo snel mogelijk moet zijn.

het feit dat online chat een belangrijke rol speelt bij online winkelen, blijkt uit een stijging van de omzet met enkele procenten wanneer deze wordt ingezet op websites.